נגן וידאו

יש דבר כזה לפרסם יותר מידי בתחום הכושר והספורט?

בזמן האחרון שואלים אותי מאמנים ובעלי עסקים בתחום שלנו : "תגיד, זה לא קצת מוגזם לפרסם כל הזמן?".

אז בואו נתחיל עם השורה התחתונה : "אין דבר כזה יותר מידי פרסום!"

תשאלו את קוקה קולה, דנונה או בנק הפועלים.

בשלושת המקרים מדובר במותגי על ברמה המקומית, כאשר אין כמעט הפסקת פרסומות בטלויזיה או יום שעובר – בו כל אחד מאיתנו נחשף לפרסום כלשהו מצידם.

 

אז מה הם יודעים שאנחנו לא?

שפרסום הוא לא משהו שעושים כשיש אפשרות, פרסום הוא משהו שעושים כל הזמן.

אף לקוח לא אומר לעצמו :

 

"וואי… קוקה קולה האלה הגזימו עם הפרסום שלהם, זה כבר יותר מידי – אני עובר לשתות מים במקום".

 

וכך בדיוק לגבינו ולגבי השירות הבריא, החיובי ומשנה ההחיים שאנחנו מציעים!

 

אף אחד לא ימנע מעצמו להרשם אלינו בגלל שפרסמנו "יותר מידי" לטעמו. ובמקביל מי שלא מכיר אותנו בוודאות לא ירשם אלינו אם לא נפרסם, כל הזמן, בצורה עקבית!

אז ברור שאין לנו תקציב לפרסם בנפח ובמדיות שמפרסמים מותגי העל.

 

אנחנו צרכים לפרסם בהתמדה ובלי הפסקה – כלפי קהל הלקוחות הרלוונטי עבורינו.

 

(רמז: זה לא כל תושבי מדינת ישראל).